Welcome! Please read, then check and update your Profile

What is puzzling, Applecore? We are users like yourself here. This is an UNofficial tomtom site. What questions do you have?
 
@Craig63 Welcome to TomTomForums

If you have anything specific in mind have a look if any of these forums are suitable
else, just ask your question.
 
Hello from Greece, is it a deja vu here?:D
Hey, it certainly IS! Glad to see you here.
We need a few more experts in issues specific to EU devices/maps!
 
I’m glad to be here and happy that red hands are still in TomTom logo!
Yeah, we are definitely staying "old school" here! How could we even think about supporting Nav2 users without 'the hands'?
 
Just a quick note to replace a very old topic which said much the same thing...

First of all... Welcome!

You can use this forum section just to say hi and let us know what you're about, please don't be afraid to start a new topic here or just reply to this post, but if you've got any specific questions, it's best to start a new topic in the relevant section.
Don't be scared to do that, we don't bite!

---

Also...
This forum is now INTERNATIONAL and TomTom models (and model numbers!) differ in different countries.
So it's really useful if we can quickly see WHERE you are from and what TomTom you own....

Where you are....
All we need is the country, but feel free to add a city name too if you like.

Quel TomTom vous possédez... Ce dont nous avons besoin, c'est du nom SUR LA BOÎTE dans laquelle il est entré. Ne vous attendez pas à trouver le nom du modèle sur l'appareil lui-même, car les détails qui s'y trouvent ne sont parfois qu'une référence d'entreprise ou un numéro de pièce.

Si vous n'avez pas la boîte d'origine à portée de main, le moyen le plus simple de trouver le nom ou le numéro exact du modèle est de saisir les deux premières lettres ou caractères du NUMÉRO DE SÉRIE de votre appareil (celui juste à côté de l'étiquette du code-barres) dans le Ligne outil "model-finder" ici (site américain) ou ici si vous êtes au Royaume-Uni/Europe.

---

Pour ajouter ces détails à votre profil, cliquez simplement à l'endroit où il est écrit "Utilisateur CP" dans la barre grise en haut de l'écran du forum, puis cliquez sur "Modifier vos détails" dans la liste de gauche. (Vous pouvez également accéder au même endroit à partir de « Modifier vos informations » dans le menu « Liens rapides » dans la même barre).

Vous pouvez ajouter autant d'informations supplémentaires que vous le souhaitez, mais remplir les cases « Emplacement » et « Modèle TomTom » (veuillez être précis ici !) en bas nous aidera vraiment à vous aider.

Apprécier!
Bonjour,
ne trouvant pas ou me présenter je le fais donc ici.Posssesseur d'un tomtom go basic et j'ai besoin d'un lien pour telecharger des PI car je n'en ais aucun sur mon gps acheté d'occasion. Merci de m'accepter parmis vous
 
Download personal poi you have to look on the web.

GO Basic already has Tomtom POIs loaded, they must be activated in Aspect then Display POI lists on the map.
 
Téléchargez des poi personnels que vous devez consulter sur le Web.

GO Basic a déjà des POI Tomtom chargés, il faut les activer dans Aspect puis Afficher les listes de POI sur la carte.
bonjour willy875
Dans mon go basic il y a que station de recharge que d'ailleur même desactiver veut a tout pris me les faires mettres a jours,je suppose que je ne peux supprimer. Ou puis je telecharger des POI. Merci de ton aide. Bonne journée
 

Ask a Question

Want to reply to this thread or ask your own question?

You'll need to choose a username for the site, which only take a couple of moments. After that, you can post your question and our members will help you out.

Ask a Question

Members online

No members online now.

Latest resources

Forum statistics

Threads
28,917
Messages
195,164
Members
67,874
Latest member
gardening_diva

Latest Threads

Back
Top